Mies lähti ostamaan sahaa! Oon ihan innoissani! Nyt joku miettii, että minkälaista sahaa... Öhöm... Vannesaha, kuviosaha, lehtisaha??? En minä tiedä :-) Menee sahat sekaisin.. Semmonen millä on helppo sahata esim. kuvioita, eli olisiko se silloin kuviosaha... Miehellä on kitaran rakennusprojekteja, ja ite aattelin kokeilla tehä kelloja!!! Hoo :-o Bilteman luettelosta löyty kuulemma tosi hyvä saha edullisesti. Saas nähä, en malta odottaa. Tosin multa puuttuu se vanerikin vielä :-D Mies lupasi samalla tuoda mulle spraymaalia niin saankin ihan valmiiksi nuo eiliset rottinkiset kaaospallot. Kiva, kiva.
Mulla on iltapäivällä pari tuntia vapaata. Pojat menee kaverin synttäreille... Aattelin hyödyntää sen ajan tehokkaasti paperien värjäämiseen ja joulukortteihin ;-) Ja ajattelin kokeilla myös päällystämistä erikeepperi-vesi seoksella... Kyllä se onnistuu, mutta pitää kokeilla sitä johonkin ennen kuin menen pilaamaan tuon vauva-albumin.. Onkohan mulla liikaa ajatuksia vapaalle parituntiselle...

EDIT: Pistosaha! :-)