Kävin viikonloppuna hamstraamassa muutaman ekokassin ;-) Ja sain serkultani 39 kappaletta puisia valokuvakehyksiä :-D Toisin sanoen, nyt alkaa pukata vähän muita juttuja tähän korttien tekemisen lomaan. Saas vaan nähä, missä välissä kaikkea kerkeää taas tekemään...

Olin ystäväni kanssa perjantaina markkinoilla. Ei kyllä ollu mikään erityinen success... Pitkä päivä. Ennen kuutta herätys, joskus kaheksan pintaan illalla olin kotona. No, ainakin tuli nähtyä paljon tuttuja ja saatua sitäkin enemmän raitista ilmaa. 
Siellä alottelin myös solmimaan pitkästä aikaa makrame-kassia. Nopeeta ja mukavaa puuhaa. Ainoa vaan, että onkohan tää mun käsi kaikista eniten "allerginen" langoille.. Kummasti alkoi taas käsi puutumaan solmuja vääntäessä, argh. Hoh-hoi, enkä nyt tajua miksi tuo kuvankäsittely vaan väkisin laittaa tuommoset paksut reunat... Olkoot.
Tuon kassin olen solminut juuttinarusta ja nuo kassin sangat on varmastikin joskus Sinooperista ostettu... En vaan tiiä, mitä ihmettä teen tuolla kassilla. Minusta nuo on ihan nättejä, mutta ite en osaa niitä käyttää :-) Pari muutakin löytyy kaapin pohjalta... Kelpaiskohan tuo 12-vuotta täyttävälle tytölle synttärilahjaksi jos sinne ostaisi sisälle jotain lisäksi...(?)

704433.jpg



Mitäs muuta... Olen kovasti pohtinut SAY-rinkiä ja minusta vähän tuntuu, että jätän kolmosen väliin :-/ Niin hauskaa ja ihanaa kuin on ollutkin sekä saada että antaa. Pelkään, että minulla tulee olemaan niin paljon kaikkenlaista muuta tuossa syksyllä, etten sitten olisi niin hyvä salainen ystävä... Toisaalta sitten tuo kolmonen varmaan olisi toistaiseksi itelleni viimeinen rinki vähään aikaan, mikäli niitä järjestetään. Täytyy nyt vielä miettiä.
Ainakin olen ilmottautunut niin ahkerasti decoihin, että niitä varmaan tippuu postilaatikosta ahkerasti ;-)

Nyt häiritsee kun joku asia pyöri koko ajan mielessä, mutta nyt se katosi :-o Täytyypi päivitellä myöhemmin kun tulee mieleen.

Ei muuta kuin iloista alkavaa viikkoa kaikille! ;-) Ensi kertaan...